Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/webmar14/public_html/libraries/cms/application/cms.php on line 471

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/webmar14/public_html/libraries/cms/application/cms.php on line 471
5 Seo optimizacijos baubai, trukdantys e-komercijos puslapiams
Susisiekite su mumis: +370 659 14781 |
2017-07-14

5 Seo optimizacijos baubai, trukdantys e-komercijos puslapiams

Autorius

 

Dažniausiai pasitaikantys SEO optimizacijos iššūkiai, su kuriais susiduria kiekvienas didelės ar mažos el. parduotuvės savininkas ar valdytojas. Kokie jie?
Optimizavimas paieškos sistemos (SEO)  jau savaime iššūkis, bet elektroninės parduotuvės optimizacija jau kitas žvėris. Jūs ne tik nuolatos atnaujinate, pridedate naujus produktus ar puslapius, bet dar ir  ne vienas esate atsakingas už el. parduotuvę. Kuo didesnis puslapis tuo daugiau žmonių prisideda administruojant ir dažniausiai turintys mažai supratimo apie SEO. Tai reiškia jie nesupranta, kiek jų padaryti pakeitimai gali įtakoti puslapio pozicijas organinėje paieškoje.
 
Net maži pakeitimai gali turėti didelę įtaką. Didelės elektroninės parduotuvės konkuruoja dėl kuo aukštesnių paieškos pozicijų ir smulkūs pakeitimai kurie padeda SEO – pridėti ALT tekstai, taisyklinga struktūra, H1 įdėjimas lengvai gali reikšti 10 000 eurų papildomų pajamų.
 
Apžvelkime dažniausius SEO optimizacijos iššūkius tenkančius e-komercijos puslapiams ir kaip su jais susitvarkyti.
 

Silpnas produktų aprašymas

Produkto aprašymas kiekvienos elektroninės parduotuvės prakeiksmas. Unikalaus produkto aprašymo kūrimas reikalauja daug laiko, bet jis yra būtinas jeigu norite būti reitinguojami paieškos sistemoje.
Potencialūs pirkėjai taip pat remiasi aprašymais prieš nuspręsdami ar pirkti produktą, vien gražios nuotraukos neužteks. O  paieškos varikliai nuotraukos vis tiek nemato.
 
Problema:
Daug faktorių gali skirti blogą prekių aprašymą nuo gero. Pavyzdžiui:
  • Naudojate gamintojo produkto aprašymus (kurie yra duodami visiems platintojams)
  • Tas pats aprašymas yra naudojamas keliems produktams
  • Jūsų produkto puslapis neturi turinio arba turi labai skurdų.
Sprendimas: 
Kad ir kaip būtų sunku ir kiek laiko užimtų... Rašykite unikalius produkto aprašymus.  Taip kiekvienam produktui atskirai.
 

Neoptimizuoti produkto puslapiai

SEO yra populiariausias rinkodaros kanalas. Žmonės ieškantys internete informacijos vis dar yra ieškojimo fazėje ir neapsisprendę kokį pirkinį pirkti  (Televizorių ar LCD televizorių).
 
Tai reiškia dauguma SEO specialistų nori tokį srautą nukreipti į kategorijų puslapius, o ne produkto puslapius.
 
Didžiausią srautą generuos būtent tokie raktiniai žodžiai, žmonių esančių dar tik ieškojimo fazėje. Bet nereikia užmiršti pirkėjų kurie jau žino kokią prekę nori įsigyti (pvz.:. Apple iPhone SE 32GB).
 
Problema:
 Jūs ne tik prarandate potencialų srautą, užmiršdami ilgus raktinius žodžius, bet Jūs prarandate ir pirkėjus kurie jau yra apsisprendę pirkti. Ko dažniausiai trūksta neoptimizuotam produkto puslapiui:
  • Nėra produkto apžvalgų / atsiliepimų
  • Silpnas raktinių žodžių taikymas
  • Trūksta Image ATL tekstų
  • Skurdus turinys
 
Produkto puslapio optimizavimas
Sprendimas: 
Skurdų turinį galima greitai papildyti, įtraukti atsiliepimus apie produktą, sukurti unikalų aprašymą ir pridėti detalias produkto specifikacijas.
 
Atsiliepimai apie produktą turi didelę įtaką vartotojų apsisprendimui pirkti. Įsitikinkite, kad atsiliepimai būtų tinkamai sutvarkyti paieškos sistemoms indeksuoti.
 
Optimizuojant puslapį raktiniam žodžiui, išsirinkite tokį raktinį žodį kurį žmonės veda ieškodami prekės. Tai reiškia įtraukite gamintoją, modelio numerį, spalvą, dydį produkto pavadinime.
 

Neteisingas vidinis susiejimas

Kai elektroninę parduotuvę administruoja daug žmonių sunku sukontroliuoti kas kokias svetainės nuorodas naudoja savo projektuose. Dizaineriai, tekstų rašytojai, projektų vadovai, socialinių tinklų administratoriai ims tinklapio nuorodas savo vykdomos kampanijoms ir greičiausia rinksis tuos pačius arba neteisingus. 
 
Problema:
Vietoje to, kad susirastų prekė naudodamiesi puslapio navigacija, jie jos ieškos per parduotuvės paiešką ir taip pasiims nuorodą kuri yra netaisyklinga ir neindeksuojama paieškos sistemos.
 
Tokiu būdu Jūs ne tik negausite naudotis iš šio parduotuvės paieškos puslapio, bet ir siųsite paieškos sistemai neaiškius signalus kuri puslapio nuoroda Jums yra svarbiausia.
 
Sprendimas:
Mokykite savo komandą apie taisyklingo vidinio susiejimo svarbą. Paaiškinkite kodėl jie turi naudoti tik tas vidines nuorodas (URL) kurias norite, kad paieškos sistema indeksuotų. (Dažniausia tai kategorijų puslapis).
 

Netvarkomi URL nuorodų parametrai

URL nuorodų „švarumas“ yra visuotinė e-komercijos puslapių problema, nes dauguma turi automatiškai sugeneruotas URL nuorodas, o ne orientuotą į raktinį žodį. Nors daugelis SEO specialistų rekomenduojama vengti  parametrų URL nuorodose, tai būtinas blogis dideliuose e-komercijos puslapiuose.
 
Parametrai bus, bet turite juos tinkamai tvarkyti.
 
Problema: 
Remiamasi tik Google Search Console rekomendacijomis konfigūruojant URL nuorodas, kurios gali sukurti daug pasikartojančio turinio jums to net nežinant.
 
search console puslapis
 
Sprendimas:
"Google" nuėjo ilgą kelią skaitydami ir analizuojant URL informaciją, o kartais jie tai daro net teisingai, bet  jūs žinote savo URL struktūrą geriau nei robotas.
 
Todėl nurodykite Google kuriuos parametrus norite, kad jie indeksuotų, o kuriuos ignoruotų.
 

Nėra SEO ir SEM bendradarbiavimo

SEO ir SEM komandos tiesiog negali žaisti kartu. Tai ne tik e-komercijos problema, tai vyksta visur. Vis tik e-komercijos puslapiai gali prarasti daugiau pinigų kai šie du marketingo kanalai pešasi tarpusavyje vietoje to, kad bendradarbiautų.
 
Problema:
Dvi didelės problemos nutinka kai tarpusavyje nesikalba SEO ir PPC:
  • Jūs  netenkate remarketingo galimybės
  • Greičiausiai netenkate pinigų reklamuodami tuos pačius raktinius žodžius
 
Sprendimas:
Sėskite prie bendro stalo ir nusistatykite taisykles kaip ir kada turite dalintis informacija. Darykite bendras ataskaitas, taip matysite kurie raktiniai žodžiai verti SEO optimizacijos, o kurie Adwords investicijų.
Jeigu matote, kad išleidote daug pinigų reklamuodami raktinį žodį AdWords ir jis neskatina pirkimų, geriau palikite šį žodį optimizuoti SEO komandai.
 
Tai nėra išsamus SEO optimizacijos sąrašas – dar yra begalės problemų su kuriomis susidurią e-komercijos puslapiai (Pasikartojantis turinys; lėtas puslapio krovimas ir t.t.). Tai Jums bus kaip pradžia optimizuojant puslapį paieškai.
 
Su kokiomis problemomis susiduria Jūsų elektroninė parduotuvė? 
Rašykite klausimus į komentarus žemiau arba susiekite su mumis ir mes padėsime jas Jums išspręsti.
 
Įvertinkite straipsnį
1 balsas
Mindaugas Vaišys

Turite pastebėjimų, palikite atsiliepimą

facebook Google plus Instagram Youtube

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/webmar14/public_html/libraries/cms/application/cms.php on line 471