Klientai kurie ateina į internetinę svetainę iš "Facebook" platformos yra imlesni, negu paprasti lankytojai, kadangi jie jau žino tam tikrą informaciją apie Jūsų verslą ir buvo motyvuojami apsilankyti svetainėje.
Šiame straipsnyje išnagrinėsime 10 būdų, kurie padės pagerint Jūsų facebook puslapio matomumą!
1. INFORMACIJOS SKELBIMO DAŽNUMAS
Visiems puikiai žinoma, kad neskelbiant naujos informacijos yra tikimybė prarasti daugelį Jūsų „fanų“, tačiau reikia įsidėmėti tai, kad naujų postų neturėtų būti per daug. Dauguma įmonių per savaitę į savo facebook puslapius patalpina 2-4 naujas žinutes, tokiu būdu ne tik palaikydami aktyvumą ir gyvavimą, bet ir neapkraudami vartotojų informacija.
2. TURINIO ANALIZAVIMAS
Kuo daugiau žmonių pamato puslapio postus, tuo didesnė tikimybė pritraukti naujų klientų ar prekinio ženklo gerbėjų. Kuriant turinį svarbu ne tik pateikti naują informaciją, bet ir analizuoti senesnę, nustatant kokios informacijos pasiekiamumas ir susidomėjimas buvo didesnis, o kurios mažesnis.
3. NAUDOKITE NUOTRAUKAS IR VIDEO
„Plikas tekstas“ facebook‘e platformoje yra gan nuobodus ir pasiekiamas mažiau, negu turinys su vaizdine informacija. Įrašų su nuotraukų albumais pasiekiamumas didesnis 180%, nuotraukų – 120%, o video – 100%. Norint, kad informacija nepasimestų naujienų sraute, būtina naudoti kuo daugiau vaizdinių ir garsinių priemonių.
4. NUSISTATYKITE GERIAUSIĄ DIENĄ IR LAIKĄ TURINIO SKELBIMUI
Turinio skelbimo laikas ir diena bene labiausiai priklauso nuo vartotojų grupės. Norint parinkti geriausią laiką turinio skelbimui, reikėtų išanalizuoti kada būtent Jūsų vartotojų grupės pasiekiamumas yra geriausias.
5. PRANEŠKITE SAVO PUSLAPIO NARIAMS KAD YRA GALIMYBĘ GAUTI PRANEŠIMUS APIE NAUJAS PUBLIKACIJAS
Kiekvienas Jūsų puslapio sekėjas turi galimybę įjungti pranešimus, kurių pagalba jam bus pranešta apie naujas publikacijas ir kitą Jūsų puslapio veiklą. Šio įrankio pagalba vartotojai ne tik greičiau pasieks naują informaciją, bet ir padidins Jūsų puslapio pasiekiamumą.
6. ĮRAŠŲ PARYŠKINIMAS
Šis metodas labiausiai tinkantis tada, kai norite paryškinti tam tikrą informaciją esančią sukurtame poste, pareklamuojant ir puslapį. Viskas ko Jums reikia, nusistatyti maksimalią pinigų sumą, kurią galite sau leisti ir pasirinkti vartotojų ratą, kuriam norite „pateikti“ informaciją.
7. BENDRAVIMAS SU VARTOTOJAIS
Skatinimas vartotojus bendrauti ir rašyti komentarus gali pakelti Jūsų įrašų pasiekiamumą net iki 90%. Kiekvienas naujas posto komentaras ne tik pakelia jį naujienų sraute, bet ir suteikia galimybę įrašą pamatyti pakomentavusio žmogaus draugų ratui, taip labiau pareklamuojant ne tik patį įrašą, bet ir puslapį.
8. KONKURSAI
Žmonės mėgsta gauti įvairius daiktus nemokamai, tad suteikite galimybė jiems dalyvauti konkursuose ir laimėti juos. Konkursų pagalba ne tik suteiksite jiems galimybę tapti Jūsų įmonės dalimi, bet ir iškelsite puslapio matomumą ir populiarumą. Tačiau būkite atsargūs su konkursais Like and Share, netapkite prizų medžiotojų aukomis :)
9. BŪKITE LINKSMI
Nebūkite per daug rimti ir nesidalinkite savo puslapyje vien niūria ir rimta verslo informacija, niekas taip neiškelia įrašų pasiekiamumo kaip linksmos nuotraukos ar video. Kuo įdomesnis puslapio turinys, tuo žmonės daugiau juo dalijasi su savo draugais, taip labiau pareklamuodami puslapį.
10. NENAUDOKITE PER DAUG TEKSTO
Keldami naują informaciją stenkitės naudoti kuo mažiau simbolių. Įrašai kurie susideda iš 100-250 simbolių sulaukia 60% daugiau „patinka“ paspaudimų negu įrašai su daug daugiau teksto.