Šiais laikais socialiniai tinklai: Instagram, Facebook, Pinterest, Youtube, Google + ir daugelis kitų, užima didelę laiko dalį šiuolaikinio žmogaus gyvenime.
Visiems ne naujiena, kad laikas, kurį žmonės praleidžia socialiniuose tinkluose nuolatos didėja. "Dabar paaugliai socialinėse platformose praleidžia iki devynių valandų per dieną, o 30 % viso praleisto laiko jie skiria socialinei medijai. Net 60% viso naršymo vyksta per mobiliųjų telefonų įrenginius." - aiškina SMT.
Ir statistika akivaizdžiai stebina. Pasak SMT vidutiniškai žmogus kasdien praleidžia 116 minučių (beveik dvi valandas) socialinėse platformose, kurių bendra trukmė gyvenime - 5 metai ir 4 mėnesiai. Tikimasi, kad socialiniams poreikiams praleistas laikas tik padidės, nes platformos vystysis dar toliau, bei kad tai bus padaryta tradicinės žiniasklaidos, ypač televizijos sąskaita.
Socialinių tinklų dėka vartotojai ne tik gali bendrauti su savo draugais ir pražystamais, bet ir reklamuoti verslą, kitaip tariant vykdyti socialinį marketingą. Tačiau kuo jis svarbus Jūsų sukurtam verslui?
Jūsų prekės ženklo pripažinimas ir plėtojimas
Kiekvienas vartotojas ieškodamos tam tikros prekės ar paslaugos ieško informacijos internete ir socialinių tinklų erdvėse. Neradęs jos, daugelis susidaro nuomonę, kad tas prekės ženklas arba iš vis nebevykdo savo veiklos, arba yra nepatikrintas ir nesaugus, tad socialiniai tinklai - vienas iš kriterijų, kuris lemia verslo sėkmę.
Socialinių tinklų pasaulis padidins Jūsų verslo matomumą esamiems klientams ir pritrauks naujų, suteikiant galimybė toliau plėstis ir dalintis informacija. Kuo verslas prieinamesnis internete, tuo klientams paprasčiau Jus rasti.
Padidėjęs prekės ženklo pripažinimas ne tik dar labiau praplės galimybes tapti matomais, bet ir suteiks naujų perspektyvų, kurių dėka galėsite tobulėti.
Geresnis klientų aptarnavimas
Daugelis šiandieninių vartotojų ieško Jūsų socialiniuose tinkluose tam, kad galėtų pasidomėti jiems rūpima informacija ir užduoti klausimus, palikti atsiliepimą ar net pasidalinti informacija apie teikiamas paslaugas su kitais. Nevykdant socialinio marketingo šis svarbus etapas bus praleistas.
Bendravimas su klientais ir informacijos dalijimasis yra pats svarbiausias etapas prekinio ženklo plėtojime, kadangi be klientų - nėra ir Jūsų.
Nesvarbu ar atsiliepimai ir komentarai yra teigiami, ar neigiami, tačiau jie visi reikalingi verslui. Svarbu niekada neignoruoti klientų ir sulaukus neigiamų atsiliepimų, visada stengtis ištaisyti pateikiamas problemas, kad visi matytų jog jų nuomonė Jums svarbi.
Kiekvienas klientas atkreipia didelį dėmesį į įmonės efektyvumą ir bendravimą socialinėse erdvėse, prieš apsisprendžiant ar jis tikrai nori naudotis jų teikiamomis paslaugomis, ar ne.
Mažesnės išlaidos
Mažesnės ar naujai susikūrusios įmonės puikiai žino, kad reikia gan gerai save išreklamuoti, norint susirasti klientų. Reklama laikraščiuose, reklaminiuose stenduose, televizijoje ar kitur yra gan brangi priemonė verslo reklamavimui, tad socialinis marketingas - geriausias ir vienas iš pigiausių būdų reklamai.
Daugumoje socialinių tinklų prisijungimas yra nemokamas, kaip ir daugelis kitų funkcijų (informacijos kėlimas, kontaktų pateikimas, nuotraukų/video skelbimas ir t.t.), tad už mažesnę kainą Jūs galite reklamuoti visą informaciją ir pritraukti daugiau klientų.
Didesnis paieškos reitingas
SEO - viena iš priežasčių, kodėl socialinis marketingas svarbus verslui. Daugelis paieškos sistemų pvz.: "Google" mano, kad socialiniai tinklai ne tik padeda atrasti Jums naujų klientų, bet ir iškelia reitingą paieškos sistemose.
Rašydami pranešimus socialiniuose tinkluose ne tik apsvarstykite kaip pateikti informaciją kuo paprasčiau ir aiškiau, bet ir apgalvokite būdus, kurie padėtų pasekėjams skleisti pateiktą informaciją ir dar labiau iškelti Jus paieškoje.